ZLATÁ VÁŽKA: nový brand pro ceny sociálního podnikání

ZLATÁ VÁŽKA je ocenění pro sociální podniky, které zaměstnávají lidi se zdravotním znevýhodněním. Brand by KALEIDOO

O klientovi

Deklarace odpovědného podnikání je oborovou asociací, která mnoho let usiluje o propojení sektoru byznysu, neziskové a státní správy se sociálními podniky z celé ČR. Jejím hlavním cílem je přijetí kvalitního zákona o sociálním podnikání, který by podpořil zapojení hendikepovaných Čechů a Češek na běžný trh práce.

Zadání klienta a role KALEIDOO

Jedním z prostředků, kterým chtěl klient podpořit snahu o kvalitní legislativu pro hendikepované, je výroční ocenění ZLATÁ VÁŽKA: Czech Social Business Awards. V rámci té vyzdvihuje lídry v oboru sociálního podnikání, ale i organizace a firmy, které cíleně pracují na zpřístupnění pracovním pozic pro lidi s hendikepem.

Naším úkolem bylo v součinnosti s organizátory soutěže a jejich partnery najít vhodný název Cen, definovat vizuální identitu a následně ji i aplikovat. Na konci je uživatelsky přívětivá a přístupná webová prezentace s možností nominací do soutěže, dále grafické šablony pro sociální sítě, tiskoviny i merch.

Zpracování

Při přípravě brandu jsme si nejprve s klientem definovali vize a cíle, kterých chce dosáhnout, stejně jako hodnoty, které jsou pro něj zásadní. Při analýze konkurence jsme došli k názoru, že brand ZLATÉ VÁŽKY nechce být při zdi, spíše se profilovat jako důstojný projekt nikoliv na jeden rok, který bere vážně široká veřejnost. Partner deklarace navíc akcentoval ambici podporovat brand v dlouhodobém horizontu.

Výstupy

Brandmanuál

Klient poptával jednoduchý manuál pro aplikaci loga, barev i fontů a ikon, vhodné i zakázané použití. Jeho dodržováním se daří držet kompaktnost značky ZLATÁ VÁŽKA.

Webová prezentace

Webové stránky měly od počátku sloužit primárně pro nominování soutěžících do soutěže ZLATÁ VÁŽKA. Postupem se rozšířil jejich účel o prezentaci medailonků, servis pro média a archiv uplynulých ročníků. Vzhledem k rostoucím požadavkům čeká web v zimě 2024/25 refresh.

Tiskoviny

Pro účely soutěže vzniklo velké množství rollupů a fotostěn, které musely odpovídat prostředí Černínského paláce. Fotostěna s křídly Vážky, která měla aktivizační účel, se stala primárním backgroundem pro celý slavnostní galavečer a vznikly zde klíčové snímky do médií, stejně tak i živé rozhovory do Událostí České televize.

Merch

Propisky a diáře musely být, tomu jsme se nevyhnuly 🙂 Byly ale i mikiny, trička a tetovačky, které si účastníci a účastnice galavečera pořádně užily. Merch musí být jiný a zábavný. Jinak letí brzy do koše.

© KALEIDOO PR & Marketing s.r.o., 2024  |  Brno IČO 17589916

Pojďme se setkat

Popište nám ve stručnosti váš problém,
ozveme se s návrhem na setkání.

Skip to content