Obnovitelně.PRO: jak jsme dali tvář komunikační agentuře
O klientovi
Na počátku této spolupráce stálo rozhodnutí klienta, který přistoupil k rozšíření svých aktivit navazujících na úspěšné fungování zpravodajského portálu Obnovitelně.cz. Jeho tým má hluboký vhled do oblasti moderní a udržitelné ekonomiky. Disponuje také expertízou na poli obnovitelné energetiky, kterou propisuje do PR komunikace firem pohybujících se v tomto segmentu.
Zadání klienta a role KALEIDOO
Naším úkolem bylo nově vznikající komunikační agentuře vtisknout svébytnou a originální tvář na míru danému segmentu klientů. Jak formou, tak i obsahem. Pustili jsme se do tvorby celistvého brandu, včetně jeho vizuálního zpracování. Na základě komplexního definování značky jsme společně s klientem přistoupili k tvorbě loga a logomanuálu. Logo pro nově vznikající společnost mělo současně spojovat ambicióznost, dynamičnost a kreativitu.
Logomanuál jsme následně měli možnost rozvinout prostřednictvím zpracování webové prezentace společnosti. Rádi jsme také využili příležitost podílet se na jejím obsahu – včetně tvorby claimů a copyeditingu.
Zpracování
Tvorba loga a logomanuálu
Ve vizuálním provedení loga Obnovitelně.PRO jsme propojili vizuální zkratky odkazující klíčové znaky značky - dialog a komunikaci. Rovněž jsme využili list a odkaz na koncovku PRO. Logotyp také volně cituje symbol přírody a provázání na energii z obnovitelných zdrojů. Barevností se odkazujeme k barevnosti loga „Obnovitelně.cz“, které v určitých aspektech dále rozvíjíme v podobě gradientu. Samostatnou disciplínou je pak volba správných fontů, které celý koncept podtrhují. Zde jsme se rozhodli pro citlivé vyvážení a respektování barevné hravosti v logotypu. Vzhledem k široké paletě komunikačních aktivit jsme šli cestou dobré čitelnosti a široké užitnosti.
Webová prezentace
Méně je více. A tak jsme se maximálně vcítili do potřeb potenciálního klienta, který se potřebuje rychle zorientovat, zda jsou nabízené služby v souladu s jeho potřebami a zda si a agenturou lidsky i obchodně “sedne”. Na základě schváleného wireframu jsme se pustili do webdesignu, který přehledně reprezentuje celý brand společnosti. Po domluvě s klientem jsme využili i prostor pro doladění textů a sloganů lehce propojující “energetický” slang.
Další dílčí rozvedení a aplikace vizuálního stylu
Vzhledem ke spokojenosti jsme od klienta dostali příležitost dál zpracovat dílčí grafické prvky, které utvářejí celistvý obraz společnosti.
© KALEIDOO PR & Marketing s.r.o., 2024 | Brno IČO 17589916