Africký expres Filipa Vítka: Víc než jen cestovatelský web
O klientovi
S některými klienty nás pojí dlouholetá spolupráce na jejich projektech. Jedním z nich je i Filip Vítek, dobrodruh a lektor osobnostního rozvoje, který si neúnavně plní svoje pracovní i cestovatelské sny napříč časovými pásmy. U několika z nich jsme s ním mohli být i my. Příkladem je i projekt webové prezentace Africký expres propagující cestu kolem celého kontinentu.
Zadání klienta a role KALEIDOO
Naše společná práce k cestovatelskému webu si vyžádala ne zcela tradiční přístup. Klient k nám přišel rozpracovaným produktem a my jsme se tak do procesu vzniku mohli zapojit už ve fázi idei. Proto jsme po úvodní společné konzultaci jako první klientovi zpracovali kreativní koncept, definovali cíle a prostor pro budoucí růst osobního brandu v oblasti netradičních cestovatelských zážitků.
Zpracování
Kreativní koncept
Prvním krokem bylo definování role a pozicování Filipa Vítka v Africkém expresu. Pracovali jsme s archetypem svérázného “průvodce”, který v sobě spojuje jednak moudrost a zkušenost, tak podporu a vedení, ale také inspiraci k růstu a změně, která k profesi klienta neodmyslitelně patří. Zapomenout jsme nemohli ani na nadhled a originální humor, který ho provází jako součást osobního brandingu.
Logotyp a vizuál
Originální koncept cesty se nese v duchu “African Adventure”. Použitá varianta vizuální identity staví koncept projektu jako expediční. Dominantním prvkem je užitý font a syté barvy. Mírně neostrý font logotypu dává tušit, že se nejspíš nepojede po hladkém asfaltu s koktejlem v ruce. Silueta afrického kontinentu s dynamickou šipkou naopak nenechává prostor pro dohady. Trasa vede kolem celé Afriky. Barevností jsme vycházeli z několik klientových “signature” barev, které používá v jiných projektech. Primární barvy evokující mimo jiné písek, duny, poušť nebo hlubokou džungli. Sekundární barevná paleta má praktické využití v lepším vizuálním odlišení jednolitvých etap, symbolizuje ale také pestrost, odlišnost, krásy a proměny, kterými Afrika odmění účastníky expedic.
Webová prezentace
...
Další dílčí rozvedení a aplikace vizuálního stylu
Vzhledem ke spokojenosti jsme od klienta dostali příležitost dál zpracovat dílčí grafické prvky, které utvářejí celistvý obraz společnosti.
© KALEIDOO PR & Marketing s.r.o., 2024 | Brno IČO 17589916